Uba Bank

Quisiera saber si es verda

mr, frank Mark

Paso a explicar. Me quieren depositar una sierra cantidad de dinero.. Me envían este mail. Q paso a detallar.. Espero repuesta. Es de una chica de senegal. De nombre rosa kalia.... Mr, we want you to forward your personal information immediately . Forward me your information firstfrom:1) name;.2) address3) tel ;...4) fax;.5)e-mail;6) date of birth:7) country:8) profession; 9)you will use it and get this visa card of 300,000 usd for you we wait to hear from you soon and we will send you code from visa card mr, frank <a href="/mark">Mark</a>