Iambmedia.Com

cobren periòdicament sense cap raó

Ja fa 3 mesos que em carreguen 29,95 € indegudament a la targeta de crèdit (des d'inicis de juliol fins ara). No sé qui són ni què ofereixen. Com he de fer-ho per desfer-me d'aquesta impertinència i reclamar que em tornin els diners?

Ja fa 3 mesos que em carreguen 29,95 € indegudament a la targeta de crèdit (des d'inicis de juliol fins ara). No sé qui són <iambmedia.com> ni què ofereixen. Com he de fer-ho per desfer-me d'aquesta impertinència i reclamar que em tornin els diners?
Comentario / Propuesta más votada
Agustí C  solución recibida:  +1

Doncs fa pocs dies vaig queixar-me'n al seu correu <[email protected]>, en una comunicació expressa (en català i en castellà), en què els reclamava que no entenia perquè m'havien cobrat 29'95€ 3 mesos seguits, ni com era que tenien el meu núm. de targeta de crèdit, i acte seguit em van respondre que em feien un retorn global de ***,85$ que, efectivament, he comprovat que ha estat cert. Per tant, ara per ara no puc fer altra cosa que agrair-los-ho.

Agustí C  solución recibida: